10:08 1399/05/11

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک عید قربان و غدیر به همشهریان اصفهانی اظهار کرد: از هفته گذشته با تشدید وضعیت کرونا در اصفهان برگزاری ویژه برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» با تغییر رویکرد به سمت افتتاحیه هایی رفت که با حال و هوای رسانه ای و قالب های رسانه ای با زحمات اصحاب رسانه انجام می شود. برنامه این هفته " هر یکشنبه، یک افتتاح" در منطقه 15 هم به صورت آنلاین خواهد بود.  

وی ادامه داد: هفته قبل در این فضا خدمات الکترونیک پرداخت کرایه تاکسی (اصکیف) در هزار تاکسی اصفهان آغاز شد. این هفته در منطقه 15 بوستان زیبای الهیه تقدیم مردم می شود. پیام ها و تماس های زیادی از مردم منطقه 15 داشتیم که درخواست ایجاد بوستان و پارک برای تفریح مردم و کودکان داشتند که این بوستان در مسیر این خواسته های به حق مردم افتتاح می شود. این افتتاحیه به صورت آنلاین خواهد بود.  

شهردار اصفهان تصریح کرد: از مردم می خواهم تا زمانی که شیوع کرونا ادامه دارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری از این بوستان و بوستان های شهر استفاده کنند.  

وی افزود: پل زیرگذر قهجاورستان یکی از پروژه های مهم در منطقه 15 است که بخشی از حلقه حفاظتی شهر یا همان رینگ چهارم به شمار می آید که عملیات اجرایی این پل هم این هفته آغاز می شود. 

نوروزی اظهار کرد: طرح های این هفته در منطقه 15 شهر اصفهان، با بودجه ای در حدود 60 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: شهرداری دور از دید مستقیم مردم در اطراف شهر با بودجه های سنگین و در شرایط سخت اقتصادی در حال احداث چهارمین حلقه ترافیکی شهر است و این حلقه از چند منطقه شهری عبور می کند و مردم بهره می برند.

شهردار اصفهان ادامه داد: احداث این حلقه باعث کاهش بار ترافیکی، کاهش آلودگی هوا و کاهش تصادف های منجر به فوت در مرکز شهر می شود.

وی افزود: در هفته آینده اگر هماهنگی ها کامل شود با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد افتتاح پروژه هایی بزرگ در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.   

 

مطالب پیشنهادی