10:35 1396/06/29

سردار" مهدي معصوم بيگي" در حاشيه  رزمايش "ذوالفقار یک" در جمع خبرنگاران؛ گفت: فرماندهي انتظامي استان به منظور افزايش تحرك و چابكي در راستاي ارتقاي امنيت استان قرارگاهي تحت عنوان قرارگاه عملياتي اقدام و عمل را تشكيل داد تا بتواند با استفاده از ظرفيت هاي خود و مشاركت ديگر دستگاه ها طرح ها و برنامه هايي را به اجرا بگذارد تا نسبت به گذشته شاهد امنيت بهتر و بيشتري در سطح استان باشيم.

وي افزود: در همين راستا پس از برپايي جلسات و اتاق هاي فكري كه در قرارگاه مذكور تشكيل شد نهايتاً رزمايشي با عنوان ذوالفقار 1 در دستور كار قرار گرفت كه اين رزمايش از امروز به مدت چهار روز در شهر اصفهان و ديگر شهرستان هاي استان شروع مي شود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه بيش از 151 تيم عملياتي در اين رزمايش حضور دارند عنوان داشت: در اين رزمايش تمركز نيروها در كانون هاي جرم مواد مخدر، سارقان و اراذل و اوباش خواهد بود.

سردار معصوم بيگي خاطر نشان كرد: انشاء اله اين طرح امروز با نام خدا و با استعانت از حضرت ولي عصر(عج) شروع مي شود و در آستانه بازگشايي مدارس و ماه محرم به مردم اين اطمينان را مي دهيم كه از يك امنيت آرامش بسيار بالايي برخوردار خواهند بود.

فرمانده انتظامي استان رزمايش مذكور را اولين خروجي قرارگاه عملياتي اقدام و عمل عنوان كرد و اظهار داشت: قرارگاه عملياتي اقدام و عمل يك قرارگاه دائمي است و به صورت مستمر طرح ها و رزمايش هاي ويژه در آن طراحي و اجرا مي شود.

سردار معصوم بيگي بزرگترين سرمايه هر كشور، جامعه و شهري را امنيت عنوان كرد و گفت: مسلماً ساير موءلفه هاي توسعه در جامعه تنها با وجود امنيت موضوعيت پيدا مي كند و خدمتگذاران در نيروي انتظامي مانند مجاهدان في سبيل الله براي برقراري اين امنيت و آرامش از هيچ تلاشي كوتاهي نمي كنند.

وي جهاد في سبيل الله را به عنوان جهد مستمر و بلا انقطاع براي انجام ماموريت توصيف كرد و افزود: امروز هيچ خدمتي بالاتر از خدمت به مردم نيست و چه خدمتي بهتر از برقراري امنيت و احساس امنيت در جامعه مي تواند باشد.

سردار معصوم بيگي با تقدير از دادستان و دستگاه قضائي خاطر نشان كرد: با هماهنگي خوبي كه امروز در حوزه قضايي و نيروي انتظامي وجود دارد روز به روز شاهد امنيت و ارتقاي موثر آن خواهيم بود چرا كه هركجا اين دو نهاد در كنار يكدگير، همگرا و هم افزا با هم بودند نتيجه آن نيز امنيت مطلوب براي مردم بوده است. دو نهاد در كنار يكدگير، همگرا و هم افزا با هم بودند نتيجه آن نيز امنيت مطلوب براي مردم بوده است.

مطالب پیشنهادی