22:45 1398/03/22

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفتاح دومین جشنواره تولیدات رسانه ای 120 ثانیه ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر آغاز به کار کرد. به همین مناسبت امروز 22/خرداد/1398 نشستی با حضور خبرنگاران توسط مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تشکیل شد.  به گفته دبیر انجمن علاقه مندان می توانند با تولید فیلم های 120 ثانیه و یا عکس از معروف با موضوعاتی همچون:

  • معرفی منکرات همچون قاچاق کالا، حاشیه نشینی، طلاق، باندهای فساد و فحشا و...
  • ترویج معروفات همچون ازدواج ، تکریم ارباب رجوع ، صداقت در کار، حجاب، احترام به والدین، ارائه راهکارهای متفاوت جهت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
  • نقش امر به معروف و نهی از منکر در پیشرفت جوامع اسلامی و در نشاط جامعه
  • نظارت مردمی، مطالبه گری و انتقاد پذیری
  • آتش به اختیار در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر
  • اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید
  • ریشه یابی منویات رهبر انقلاب

به فعالیت بپردازند. همچنین بخش های جشنواره به دو بخش اصلی  و جانبی تقسیم می شود. بخش اصلی شامل بخش دیداری(مستند، داستانی، انیمیشن، کلیپ و...) و نیز بخش شنیداری(مستند،نمایش،PSA، ترانه و...) و نیز بخش عکس دیجیتال که با موبایل و یا حرفه ای می شود در آن به فعالیت پرداخت. اختتامیه این جشنواره به مناسبت هفته وحدت و در  آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

ماجد گودرزی افزود: جشنواره تولیدات رسانه‌ای ۱۲۰ ثانیه‌ای با مشارکت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، صدا و سیمای استان، مجتمع فولاد مبارکه، دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج رسانه و نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار می‌شود. افراد می توانند با شماره تلفن 031-32265030 در خصوص جشنواره تماس حاصل نمایند و در سایت www.120FEST.IR به ارسال آثار خود اقدام نمایند.  به گفته وی نوع جوایز نفرات برتر جشنواره هنوز مشخص نشده است و به سه نفر از برترین‌ها در هر بخش جوایز همراه با تندیس جشنواره و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

مطالب پیشنهادی