16:25 1399/09/09

نشریه فرانسوی لزکو: آغاز انزوای ترامپ

اکنون پت تومی، لیزا مورکوفسکی و کوین کرامر ازسناتورهای جمهوریخواه و استفان شوارتزمن، رئیس بلک استون، از طرفداران نزدیک رئیس جمهور به پیروزی جو بایدن اذعان نمودند. دنیای تجارت برای آغاز انتقال عادی قدرت فشار وارد می کند.
به گزارش سرویس بین الملل مفتاح نیوز؛ بیش از دو هفته پس از اعلام پیروزی جو بایدن،در حالی که شکایت برای لغو میلیون ها رای پستی در پنسیلوانیا از سوی یک قاضی فدرال «هیولای فرانکشتاین» نامیده شده ،برخی از حامیان مهم وی از فاصله گرفتن دریغ نمی کنند ، اگرچه اکثریت جناح جمهوری خواهان تا حدودی سکوت کرده اند.
روز یکشنبه سناتورهای جمهوری خواه پت تومی (در پنسیلوانیا) ، لیزا مورکوفسکی (در آلاسکا) و کوین کرامر (در داکوتای شمالی و یکی از پرشورترین حامیان دونالد ترامپ) از دولت ترامپ خواستند مراحل انتقال تیم های دمکرات را اجرا کند.
بیش از 100 مقام سابق امنیت ملی جمهوری خواه در امریکا- از جمله روسای سابق NSA ، CIA و FBI - نیز سکوت برخی از مدیران جمهوریخواه را که « دموکراسی و امنیت ملی امریکا »را به خطر انداخته اند، محکوم کردند.
نیویورک تایمز گزارش داد صد رئیس آمریکایی در نامه سرگشاده ای از رئیس جمهور خواستند تا به پیروزی رئیس جمهور منتخب و معاون وی ، کاملا هریس اذعان کند.
به نوشته«نیویورک تایمز»، حدود صد رئیس که نامه سرگشاده را امضا کرده اند ، تصمیم گرفتند کمک های مالی خود را به دو نامزد جمهوری خواه برای انتخابات سناتور جورجیا به تعلیق درآورند.

منبع:نشریه فرانسوی لزکو/به قلم دوکونینک بازیل/مترجم:سیده هاجر محسنیان

مطالب پیشنهادی