18:38 1397/06/06

 

به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  اظهار داشت : در راستای برخورد با سارقان وسایل نقلیه ، طرح شناسایی سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه به مدت 24 ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان اصفهان اجرا شد .

وي افزود : پس از اجرای این طرح ضربتی تعداد 13 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شامل 9 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکت مسروقه کشف که پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود .

اين مقام مسئول با بيان اينکه شهروندان با رعايت نکات ايمني و توصیه های پلیس می توانند نقش بسزای در پیشگیری از وقوع سرقت داشته باشند اضافه کرد : مجهز کردن خودرو به قفل پدال ، قفل فرمان و دزدگير ميتواند در به اختلال انداختن وقوع اين سرقت موثر باشد .

سرهنگ یاردوستی در پيشگيري از سرقت هاي موتور سيکلت عنوان کرد : استفاده از زنجير و قفل موتور و گذاشتن در مکان هاي امن و پارکينگ ها از وقوع سرقت جلوگیری می کند .

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان همچنين از شهروندان خواست تا اگر مورد سرقت وسايل نقليه شدند با خونسردي با پليس 110 تماس و در اولين فرصت مدارک خود را به کلانتري محل ارائه و اعلام شکايت کنند.

مطالب پیشنهادی