18:03 1397/09/05

 

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 152 کیلو مواد افیونی در عملیات مرصاد 16 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

 

به گزارش مفتاح، سردار "مهدی معصوم بیگی" با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و کار ویژه پلیسی خود در راستای اجرای عملیات مرصاد 16 موفق شدند، 3 دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را حین ورود به استان شناسایی و توقیف کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند در مجموع طی بازرسی از خودروهای مذکور یک تن و 152 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 870 کیلو تریاک، 280 کیلو حشیش و 2 کیلو هروئین کشف کنند.

وی با بیان اینکه خودروهای مذکور از استان های جنوبی به سمت تهران و استان های شمالی کشور در حرکت بودند، اضافه کرد: محموله های مواد مخدر به صورت کاملاً حرفه ای زیر بار کامیون ها جاساز شده بود که ماموران با هوشیاری و زیرکی بالای خود آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امروز مواد مخدر به عنوان ابر آسیب جامعه به شمار می آید، گفت: مبارزه با این پدیده در اولویت اول پلیس اصفهان قرار دارد و تیم های عملیاتی و اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان به طور شبانه روز موضوع مبارزه با قاچاق محموله های مواد مخدر را در ورودی ها و کانون های جرم دنبال می کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

مطالب پیشنهادی