19:02 1397/04/20

 

 

 

به گزارش مفتاح، سردار معصوم بیگی در این جشنواره با اشاره به عملی کردن فرمایش رهبر مبنی بر حرکت به سمت دانشگاه‌ها گفت: ما این اقدام را عملی کردیم و به سمت دانشگاه آمدیم تا اولین جشنواره را با همکاری دانشگاه برگزار کنیم.

فرماندهی انتظامی استان در ادامه افزود: با مرور وضعیت جامعه تهاجم همه جانبه دشمن را به وضوح می بینیم. دشمن در میدان نبرد ره به جای نبرد وبا هجوم به اعتقادات وباورها وارزشها وارد میدان شده است.

وی با تاکید بر این که عفاف وحجاب نمادی است که باید بر حفظ آن پایبند کرد گفت: عفاف وحجاب نماد زن ومرد انقلابی وبا ایمان وایرانی است. مردم ایران اصالتا نجیب هستند و آثار گذشتگان به خوبی بر این موضوع تاکید داشته است که اسلام به آن هدف داده است.

بنا به گفته معصوم بیگی نقش ارزشها ومیزان تاثیر گذاری آن بر پایمردی وپایبندی مردم به خوبی برای دشمنان مشخص شده است و به این خاطر کمر همت بسته‌اند تا به این خط مقدم رخنه کنند وامروز فضای مجازی را انتخاب کرده اند و امروزجرم در  فضای مجازی از فضای حقیقی  پیشی گرفته است.

وی در ادامه بر انجام وظیفه پلیس در حوزه سلبی در حوزه ترویج عفاف وحجاب بر اقدامت فرهنگی وایجابی در این حوزه تاکید کرد و گفت: جشنواره چادرهای آسمانی وتقدیر از فعالان حوزه عفاف وحجاب از اسفند ماه کلید خورده است و در این راه از علما مشورت گرفتیم و ما در حوزه سلبی وایجابی حرکت می کنیم ومدیریت به اضافه ما از اصل مدیریت نیروی انتظامی بیشتر بوده است.

وی با اشاره به  وظیفه قانونی 26 دستگاه دولتی در جهت ترویج عفاف وحجاب در جامعه تصریح کرد: همه در این حوزه مسئول هستیم وهمه باید در راستای ترویج عفاف وحجاب قدم بردارند وکارهای خودشان را به دستی انجام بدهند تا کارهای بهتر وشرایط مناسبتری رقم بخورد.  

مطالب پیشنهادی