16:43 1397/02/18

 

به گزارش  مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سهراب قرقاني" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار کرد: روز گذشته تعدادي از اهالي روستاي "چهارراه" به پاسگاه مراجعه و اعلام کردند، فردی که از وضعيت روحي و رواني خوبي برخوردار نبوده و دارای سوابق متعدد کیفری و همچنین سابقه بستري در بيمارستان روانی را دارد به علت اختلاف خانوادگي و انتقام گرفتن از همسرش پسر 9 ساله خود را به گروگان گرفته و با چاقوي قصابي تهديد به قتل او کرده است.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: پس از این اظهارات بلافاصله اکيپي از مجرب ترين کارشناسان اجتماعي پليس وارد عمل شده و سرانجام پس از 18 ساعت عملیات روانی و پلیسی و حضور روانپزشک در محل ، ماموران توانستند وارد منزل مسکوني شده و با دستگیری فرد گروگانگیر نوجوان 9 ساله را از کام مرگ نجات داده و تحويل مادرش دادند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه فرد گروگانگیر همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: نيروي انتظامي حافظ جان ، مال و ناموس شهروندان بوده و تا پاي جان براي برقراي نظم و امنيت مردم از هيچ کوششي دريغ نمی کند.

گفتني است، اقدام موفقيت آميز پليس در رهایی نوجوان 9 ساله منجر تحسین شهروندان را به همراه داشت و اعضاي شوراي تامين شهرستان با حضور در محل حادثه از عملیات موفقیت آمیز پلیس تقدیر کردند.

مطالب پیشنهادی