به گزارش مفتاح، فرماندار شهرستان ریگان گفت: در پی هجوم مجدد ریزگردها به شهرستان ریگان از صبح امروز ۲۵ نفر راهی مراکز درمانی شدند.

بروز مجدد پدیده ریزگردها که این روزها دیگر نمی‌توان به آن میهمان ناخوانده گفت، مردم شهرستان ریگان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است و رفع آنها در سکوت مسئولان مسکوت مانده است و مشخص نیست این وضعیت تا کی باید ادامه داشته باشد.

بروز مکرر طوفان‌‌های شدید شن و ریزگردها زندگی را برای مردم شرقی‌ترین مناطق استان کرمان چنان تنگ کرده که برخی از آنها هم‌اکنون مهاجرت را به ماندن در این شهرها ترجیح می‌دهند.

چندین سال است گرد و خاک مهمان دائمی و عادی مردم این منطقه شده است و تاکنون برای این معضل اقدامی نتیجه بخش انجام نشده است.

فرماندار شهرستان ریگان با اشاره به هجوم مجدد ریزگردها از صبح امروز به این شهرستان  اظهار‌داشت: ریزگردها 25 نفر از شهروندان را راهی مراکز درمانی کردند.

امین باقری با بیان اینکه گرد و غبار شدید همچنان در شهرستان ریگان ادامه دارد، تاکید کرد: کودکان و سالمندان ریگانی در حد امکان از منزل خارج نشوند و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی