17:05 1396/06/29

به گزارش مفتاح، وزیر ارتباطات گفت: مردم به تماس‌هایی که برای عرضه سیمکارت با شماره مشابه از سوی اپراتورهای دیگر با آنها گرفته می‌شود پاسخ ندهند چرا که این افراد از سوی اپراتورها نیستند و به دنبال بازاریابی خود هستند..

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه نشست هیأت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: تماس‌هایی که تحت عنوان اپراتورهای تلفن همراه برای عرضه سیم‌کارت با شماره مشابه مشترکین اپراتورهای دیگر با مردم گرفته می‌شود از سوی اپراتورها نیست و مردم به این تماس‌ها پاسخ ندهند و این تماس‌ها را شخصی و به منظور بازاریابی بدانند.

وی افزود: مردم اگر بخواهند سیم‌کارت‌های اپراتورهای دیگر که مشابه شماره آنها است را خریداری کنند به سایت‌های این اپراتورها مراجعه کنند.

وزیر ارتباطات اظهارداشت: حتی در ارتباط با این بازاریابی‌ها در خصوص سیمکارت‌های با شماره‌های مشابه در مواردی دیده شده سیم‌کارتی که به درب منزل شهروندان فرستاده شده شماره مشابه نبوده و شماره سیمکارت با شماره دیگری را برای شهروندان ارسال کردند.

جهرمی خاطرنشان کرد: اپراتورها در این‌باره به مردم اطلاع رسانی و لازم را نمی‌کنند و ما نیز مواردی را در این خصوص داشته‌ایم.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی