12:14 1397/04/14

استاندار اصفهان در جلسه اداری استان اصفهان با محوریت مسائل اقتصادی حضور همه مدیران استان در جلسه را فرصت مناسبی دانست تا با صراحت با مدیران صحبت هایش را بزند. وی انتخاب یک نفر به عنوان مدیر کلی را تمام شدن کار ندانست بلکه شروع کار عنوان کرد وگفت: به مقدار زیادی به همراهی و همکاری شما در انجام کارها نیاز داریم. وقتی مدیر شدید این نباشد که بگوید دیگه تمام شد. اتفاقا کار شروع می شود.

 وی در ادامه افزود: صریح بگویم سرعت کارها کم است سرعت در کمتر دستگاه ها دیده می شود اینکه دستگاه قبل از شکایت مردم ورود پیدا کند ومشکل را شناسایی کند وجود ندارد واین از ضعف مدیر آن اداره است.

مهرعلیزاده به بی توجهی برخی مدیران به حل کردن مشکلات اشاره داشت وگفت:   وقتی مشکلی که یک مدیر باید حل کند، حل نشود مردم به استانداری مراجعه می کنند ما موضوع را پیگیری می کنیم، کار مانده در بعضی کارهای قانونی از ضعف مدیر است. کارها زمین مانده است و این ضعف کامل مدیریت است.

استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان گفت: همه مدیران خوبند، همه مسئولند احتمالا متوجه نیستند و یا کمبود نیرو دارند. اما همه این موارد رو هم که بگوییم برخی متوجه مسولیت نیستید. وقتی مرتب بی توجهی می کنند باید بدانند که باید خداحافظی کنند.

وی در ادامه افزود: تذکر به مدیران می دهم.  کار مردم زمین مانده است. وقتی مردم مراجعه کرده است برای مشکلش، اما اتفاقی نمی افتد.مردم حق دارند اعتراض کنند. چرا خودتان را به بی خیالی می‌زنید. مردم بعد از چند بار اعتراض و بی اهمیتی صدایشان بلند می شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیر رئیس مردم نیست وتنها اداره کننده یک سازمان است گفت: مدیر خادم مردم است. این فرهنگ را در اداره تان جا بیندازید. به عنوان یک فرهنگ  در میان کارمندان جا بیندازید.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه  در اصفهان مدیر از خودش مایه نمی گذارد. مدیر خیلی مراقب خودش است و در استان اصفهان این خصلت بیشتر دیده می شود. شما اختیارات دارید، از اختیارات خود استفاده کنید. شما با اختیاراتتان بسیاری از مشکلات را می‌توانید حل کنید.

استاندار دستگاه ایده ال را اینگونه توصیف کرد، هر وقت از دستگاهی شکایتی و گله‌ای نیست آن دستگاه ایده آل است. دستگاه باید مشکلش را حل کند. کار باید بر اساس قانون و برای مردم باشد. از مسئولیت و حدود اختیارات استفاده کنید.

وی در ادامه بر خصومت دشمنان در قبال ایران وانجام هر گونه تلاش برای زمین زدن ایران سخن گفت وافزود: دشمن همیشه حرکت رذیلانه داشته است. دشمن با برنامه دارد کار می کند و نباید حریق شمرد.

وی در ادامه  خارج شدن  آمریکا از برجام را نیز یک نقشه جدید دانست که قرار بود با همکاری سایر کشورها وعکس العمل ایران بر علیه ایران طرح ریزی شود. اما امروز آمریکا در حال رفتن به سمت انزوا است وچین واروپا آنطور که باید با امریکا همکاری نکردند.

وی در ادامه تاکید کرد: ایمان و اعتقاد مردم به نظام و شماست. قرار است دشمن  ارتباط مردم را با شما کم کنند. مردم شما ها رو خوب می شناسند. نسبت به آمریکا و جنایات آن را می دانند. مردم ایران خیلی عزت مند هستند.

وی عکس العمل مدیران در شرایط بد اقتصادی را مهم عنوان کرد وافزود: می توانیم در حال حاضرشرایط را رها کنیم وبی توجه باشیم،  اما ما می‌توانیم اگر اعتماد مردم کاهش پیدا کرده است آن را ترمیم کنیم. بعضی جاها واقعا بد عمل کردیم.

وی از فرماندار و ائمه جمعه خواست تا با تکرار و تحلیل‌ها مردم را روشن کنند وی تنها راه حل مشکلات را حرکت همه مردم و مسئولان دانست و گفت: با هم حرکت کنیم. اول خدا و دوم برای خلق خدا حرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: باید مسئولان برای تنظیم بازار جدی وارد شوند تا کسی سو استفاده نکند. ما در استان کنترل داریم . اما یک جا باید شلاق باشد و جلوی تخلفات را گرفت. بعضی در این شرایط سو استفاده می کنند و به مردم ظلم می کنند باید با متخلف برخورد محکمی کرد و انصاف در حق کسانی که

وی در ادامه مجددا به مسئولان بر توجه به مردم تاکید کرد وگفت: اگر نمی توانید کاری انجام دهید بگویید، مردم را توپ فوتبال نکنید ومرتب به این طرف وآن طرف پاس ندهید. مردم را روشن کنید و با مردم حرف بزنید. مدیر کل باید به جمع مردم بیاید مردم را روشن کنید . با مردم ارتباط بگیرید.

وی در ادامه افزود: بعضی مدیران برای مردم دیوار درست کردند. خبری نیست، شما فقط یک مدیر عامل هستید. به جمع مردم برید ومشکلاتشان را بشنوید،  اگر کاردارید تقسیم کار کنید اما اگه خسته اید جاتون رو عوض کنید.

 

مطالب پیشنهادی