17:26 1397/09/10

 

 

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی ، اظهار داشت: امیدوارم تلاش های وي که اصفهان را خوب می شناسد و از سابقه و تجربه زیادی برخوردار است، منشأ خیر و برکت برای مردم استان و شهر اصفهان باشد.

وی ادامه داد: امروز سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس است که این روز را گرامي داشته و به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک می گویم و امیدواریم تلاش های آنها در وضع قوانین شایسته به حل مشکلات کشور کمک کند زيرا تعامل و همکاری همه مسئولان در همه بخش ها در کنار خواست و اراده مردم، شهر و استان را به سمت زیست پذیری بهتر پیش می برد.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه این هفته، برای مدیریت شهری با اهمیت و ارزشمند است و عملیات اجرایی حلقه حفاظتی شهر اصفهان به عنوان یک ابرپروژه با حضور استاندار و نمایندگان مجلس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود، گفت: این پروژه از نظر حجمی از بزرگترین طرح های استان اصفهان است و می تواند اثرگذاری بالايي در حل مشکلات ترافیکی شهر داشته باشد.

وی افزود: این طرح می تواند از جان شهروندان در برابر حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری کند. چراکه ورود خودروهای سنگین در بخش هایی از شهر به خصوص در جنوب شرق خطرات زیادی به همراه دارد که با اجرای این پروژه اين مشکل برطرف خواهد شد. 

نوروزی ادامه داد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی نقطه آغاز حلقه حفاظتی شهر اصفهان خواهد بود.

وی گفت: شرایط کیفی هوا امروز نامناسب و آلوده است و از شهروندانی که می توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، تقاضای همراهی برای کاهش آلاینده ها را داریم.  

شهردار اصفهان در ادامه اعلام كرد: به مناسبت نکوداشت روز اصفهان، به شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری خود در مهلت مقرر اقدام کنند، هديه اي تعلق خواهد گرفت. 

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از درآمدهای پایدار شهرداری برای اداره امور شهر از محل عوارض پرداختی مردم تأمين مي شود، افرادی که قبوض عوارض شهری را به موقع پرداخت کنند، تشویق و از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری بهره مند می شوند. 

نوروزی با اشاره به اینکه مهلت این طرح تا پایان سال جاری است، گفت: کسانی که تا 15 دی قبض خود را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه، تماس با سامانه ارتباطی 137 و یا مراجعه به پورتال شهر اصفهان نسبت به دریافت قبض و پرداخت به موقع آن اقدام کنند.

 

 

مطالب پیشنهادی