9:55 1397/12/25

به گزارش مفتاح, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با تاکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو در کارخانه و بازار به لحاظ روانی تأثیر منفی روی جامعه می‌گذارد گفت: با اینکه بالاخره نوسان قیمت ارز کنترل شده اما چرا هر روز خودرو یک قیمت دارد و روز به روز هم در حال افزایش است و مشخص نیست ملاک این افزایش‌ها چیست؟

حجت الاسلام علیرضا سلیمی معتقد است با آنکه قیمت خودرو افزایش پیدا کرده اما چرا کیفیت آن بالا نرفته است و روز به روز هم کاهش پیدا می‌کند که قطعا این موضوع از عجایب روزگار است. ضمن اینکه مردم پول خوبی می‌دهند اما آیا خودروی خوبی سوار می‌شوند در شان ملت ایران است؟

نماینده مردم محلات در مجلس خاطرنشان کرد: در بازدیدی که ۲ماه پیش از مجموعه سایپا داشتیم مسئولین آنجا به صراحت گفتند ۶۰ درصد محصولات‌مان را به یک عده خاص می‌دهیم که حتما آنها دلال و سودجو هستند. 

سلیمی با بیان اینکه چرا وزارت صنعت در مورد افزایش کیفیت خودروها به صورت جدی ورود نمی‌کند گفت: کارخانه‌های فولکس و بنز روز به روز ارتقای کیفیت دارند ولی پراید، پیکان، پژو ۴۰۵ اول و آخرش یکی است و این ظلم به مردم است چرا که کوتاهی یک عده را باید یک عده دیگر بکشند.

وی با بیان اینکه در بخش صنعت، معدن و تجارت سوءمدیریت وجود دارد افزود: برخی از مدیران به دلیل روابط خویشاوندی افراد غیر متخصص را به مسند کار می‌آورند در حالی که نگاه‌ها برای انتصابات بیشتر جناحی و سیاسی و شخصی است نه منافع جمعی و ملی.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حزب بازی پدر مملکت را درآورده است  افزود: اگر نگاهی به اعضای هیات مدیره شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها و بانکها بیندازیم که برخی از آنها حتی مدرک کارشناس ندارند و در حال برنامه‌ریزی برای کشور هستند که درد بزرگی محسوب می‌شود. 

 

 

فارس

مطالب پیشنهادی